(( آثار محافظة الفيوم 2010 ))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(( آثار محافظة الفيوم 2010 ))

(( زمن التغيير ))

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اهم اكسسوارات بيتك بكل بساطه

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 353

اهم اكسسوارات بيتك بكل بساطه  Empty
مُساهمةموضوع: اهم اكسسوارات بيتك بكل بساطه    اهم اكسسوارات بيتك بكل بساطه  Emptyالثلاثاء أكتوبر 29, 2013 4:20 am

[center]
زي معملت موضوع عن اكسسواراتك لازم برضه مننساش ان البيت محتاج كام حاجه بسيطه جمب العفش
وبناء على تجارب المتزوجات اللي عدوا عليا اثناء فترة تخليلي في الخطوبه
سمعت كلمة دي من كذا واحده ( بعد مفرشت حاسه ان بيتي قرعه )
هنجيب حاجات بسيطه مش OVER وفي نفس الوقت شيك وضروريه جدا
هكرر ملحوظه قولتها في مواضيعي كلها
- انا مش بصور حاجات بتاعتي عشان اتمنظر بيها انا بجيب كل الصور من النت
- مش كل اللي بحطه بكون فعلا جبته انا في افكار بتجيلي وانا بكتب الموضوع يعني انا كمان بستفاد زي مبفيدكم
- مش لازم تروحي نفس المحل اللي انا جبت منه في اماكن ارخص وفي اماكن اغلى انزلي ودوري ولفي اسالي هنا وهنا وشوفي ايه المناسب ليكي الغالي وللا الرخيص الماركه وللا المضروب كل واحده وامكانيتها
هنمسك أوضه أوضه في الشقه ونشوف محتاجين ايه فيها
.................................................. ...........
أولا : غرفة نومك انتي وحبيبك بقى يارب نتجوز كلنا

طبعا 2 اياجوره على كل كومود وهنا لو اوضتك مودرن هتيجيبي حاجه مودرن زي دي

لو اوضتك كلاسيك هتجيبي حاجه زي دي

اهم حاجه التناسق يابنات مشيتي مودرن كملي مودرن مشيتي كلاسيك كملي كلاسيك ممكن لمسه بسيطه تبرز جمال اوضتك وممكن لمسه تانيه تبوظ الدنيا كلها

محتاجه 2 مفرش للكومود اللي جمب سريرك يكونو بسيطين جدا
بيتحطو ياما فوق الزجاج بتاع الكومود وفوقيهم الاباجوره
او تحت الزجاج ودي اشيك بكتير لان كمان ممكن الابجاوره تنتش المفرش مثلا او لو اباجوره نوعها مش حلو خشبها يبقع على المفرش يبوظه
لو الاوضه مودرن هنجيب حاجه كده تكون ساده والرسم منها فيها مش تطريز
( هنا هقولكم سر انا فارسه كل شقتي مودرن ماشي فدوخت عشان الاقي مفارش ساده شيك تليق بالاوضه فجبت ايه بقى لقيت محل في وسط البلد اسمه ARAFA GRUOP هو كان صدناوي القديم واتجدد هو واخد ناصيه كبيره في ميدان طلعت حرب ,, لقيته بيبيع فوط سفر ال 6 ب 20 بجد شيك جدا جدا ومش باين خالص انهم فوط سفره هم ساده والرسمه منهم فيهم وقماشته ستاااان جيت منهم درجة الكافييه وجربتهم عند ماما بجد روعه فهحطلكم بقى صور من النت لفوط السفره عشان تتخيلو معايه وتعرفوا شكلها )

اهو بصو الصوره الجاي دي يابنات هم شكل المفرش ده بالظبط ونفس القماشه بجد روعه جدا

لو الاوضه كلاسيك هتجيبي حاجه كده فيها تطريز وحركات

التسريحه بقى
أولا بلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااش
تحطي كمية البرفنات اللي جيباها والميك أب فوق على التسريحه اي ده بجد منظر بشع جدا جدا جدا
بصوا كده في عروسه تعمل كده وللاسف بشوف كده كتير هنا الي مصوره شقتها

مهما رتبتيهم وحطتيهم شكل بجد وحش جدا جدا ويدل على اهمال مش انك نظيفه وعندك حاجات كتير

في مليون فكره ترصي حاجتك جوه التسريحه مش بره التسريحه اومال الادراج معموله فيها لييييييييييييييييييه
اولا فوق التسريحه مش بيتحط حاااااااااااجه من حاجتك
هنحط مفرش بسيط اوي لو اوضتك كلاسيك كده كده هتجيبي مفرشين الكومود بيكون معاهم المفرش الطويل هتحطيه فوق الزجاج وعليه اي حاجه صغيرررررره فازه صغيوره برواز صغير ليكي ولجوزك او علبة مناديل شيك وبس شكرا ابعدي عن الفازات الكبيره واي حاجه كبيره ,,,,, لو اوضتك مودرن هتحطي مفرش من مفارش ( فوط السفره ) اللي جبناه طبعا بيكون صغير ممكن حطي واحد يمين وواحد شمال
((((((( في فكرة عملتها لقريبتي لان واحنا بنفرش اكتشفت انها نسيت تجيب مفرش للتسريحه جبت ايشارب شيفون من عندها الوان قريبه لمفرش الكومود وكشكشته كده في وسط التسريحه وحطيت فوقيه سبت خوص كان شكله لزيز اوي اوي )))))))

خلصنا فوق كده خلاص نيجي في الادراج بقى هوريكو كذا فكره تحطوا جواها حاجكتكم برفاناتكم واكسسوارتكم ومكياجكم

اولا الاسبته الخوص دي لزيزه جدا وممكن يا ستي تحطي واحده منهم فوق على التسريحه وجواه ورد مجفف او جليتر

دول بيتباعوا في كل محلات 2.5 واسعارهم بتتفاوت على حسب الحجم

ثانيا شنطة المكياج دي انا جايبه منها دلوقتي وبتلم كتير
[b][b]29.10.2013
[/b][/b]
/center]
https://mohamedgabre.yoo7.com

اهم اكسسوارات بيتك بكل بساطه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بكل بساطه انا ميت